19 Şubat 2011 Cumartesi

gözü dönmüş..

İsterdim ki fotoğraflayıp şuraya koyayım, şişen sağ ayak bileğimin halini siz de görün.. bir insan ayak bileği burkulduğu, şiştiği ve acı çektiği için mutlu olabilir mi?!... üstelik sol el yüzük parmağım da şişti darbe yüzünden..

aylar önce yazmıştım, kafamda dönüyorum demiştim; bu yalancı bahar günlerinde basketbola ve spora tekrar döndüm.. sanki 10 sene öncesindeki gibi hissettim bugün ayak bileğimi ters bastığım anda.. başıma gelecek prosedürü yaşadım tekrardan.. o ilk anın sıcaklığı üzerine hemen buz tedavisi yaptım, şimdi de sarıp sarmaladım bir şeylerle..

yarın yine salona gideceğim; koşmadan, ayak ağırlıklarına bulaşmadan çalışacağım.. gözüm döndü bir kere, geri adım atmayacağım..

son derece kişsel zırvalarla kafa şişirişimde son 2 cümleye geldik.. Beni destekleyen sevgilime ve Hasan Bey refikime teşekkürlerimi sunarım.. Majestelerini de 48. yaş günü münasebetiyle kutlarım...

1 yorum:

umut dedi ki...

arkadaşım son 20 yıllık periyotta ne zaman spor konusunda bir atılım yapıcak olsan hep bir talihsizlik yaşıyorsun, nedendir acaba????