7 Şubat 2011 Pazartesi

Bugün...

O çok söyledi
Ben dinledim
O dedi ki gidemezsin
Ben gökyüzüne baktım
Ağladım

Sonra birileri tuttu yakamdan
Yakamdan da değil
Hani sanki yüreğim ellerindeydi
Göğüs kafesimden çıkmış
Onların elindeydi
Sustum

Bir şeyler akıp gitti
Hep akar gider bir şeyler
Adı bazen aşktır bazen ölüm
Bir şeyler gitti
Ve ben gitmesini istemedim
Ellerim istemedi
Sesim istemedi
Ama aktı
Güldüm

Ben demiştim birilerine
Artık farklıyım diye
Aynı plak tekrar çalmaz diye
Dinlemediler
Anlamadılar
Dinlemek ve anlamak istemediler
Oysa ben dönüştüm
Yürüdüm

Şimdi
Alabildiğine gece
Alabildiğine karanlık ve soğuk
Şimdi, ben o çukura tekrar düşmeyeceğim
Bu demek benim dördüncü krallığım*
Yaşıyorum




*Dördüncü Krallığım: Attila İlhan'ın, Ben Sana Mecburum isimli şiir kitabında yer alan şiirlerinden birinin ismidir.. Sadece ismini kullanmak istedim; benim gibi mi hissediyordu dördüncü krallığından bahsederken, bilmiyorum..

2 yorum:

Nesta dedi ki...

hmmm.....
n'oluyor?

Sophie dedi ki...

evet,basın açıklaması...