30 Temmuz 2008 Çarşamba

pansuman...




Az once, Ahmet Hasim'in Merdivenler siirine uyarak merdivenleri agir agir cikiyordum.. Canım sıkkındı, uykum vardi, turlu turlu dertleri dusunuyordum.. Sonra, merdivenlerden assagiya dogru inerken neseli bir melodi tutturan sarisin bir kiz gordum.. Bana bakti , ben ona baktim.. Sanirim biraz utandi o anda.. Bu havalarda en guzeli sarki soylemektir dedim.. Guldu, karsilikli olarak iyi aksamlar dedik.. Soyledigi sarkiyi bilmiyordum, ama tekrar soylemeye basladi.. Bu sefer daha guclu bir sesle ve yuzunde tebessumle.. Bana el salladi ve gitti.. Dertlerim, sıkıntılarim ucup gitmedi, yine de bu cok sicak gunde, yorgun ruhuma kucucuk bir pansuman oldu o bir kac saniye..

1 yorum:

Nesta dedi ki...

baslik ve icerik ne güzel..
medeniyetle harmanlanmis diyalogunuz cok hos bir pansuman olmus..